dilluns, 27 de setembre de 2021

Continuem mobilitzant-nos pel nostre Conveni: 29 de setembre, 17h. al Parlament de Catalunya (BCN)

Com ja us vam informar la setmana passada, arran de la concentració unitària que vam dur a terme a la Plaça Sant Jaume-(BCN),
us convoquem el pròxim dimecres dia 29 de setembre a les 17h., al Parlament de Catalunya:

-Cal pressionar i demostrar que tenim prou força al carrer, per tal que les Patronals tinguin voluntat negociadora.
-Considerem inadmissible la proposta de congelació salarial sumada als anys 2018, 2020, 2021 i 2022.
-Volem aconseguir un Conveni que reculli les necessitats del sector.

En definitiva, reivindiquem un conveni digne que garanteixi l’actualització salarial i la millora de les condicions de treball de prop de 26.000 persones treballadores d'arreu de Catalunya.

Com ja sabeu, és importantíssima la vostra presència i que difongueu la convocatòria entre totes les treballadores i treballadors del vostre centre de treball. Us adjuntem el cartell unitari, perquè ens ajudeu a fer que arribi a totes les persones treballadores del Lleure. Només mostrant la força que tenim juntes, podrem aconseguir canvis en la proposta de les Patronals.
LA LLUITA CONTINUA...

#LleureenLluita

1. That’s a great article! The neatly organized content is good to see and I’m very impressed. coin dozer games free online

2. Are you looking for places to eat Indian food nearby? Here you can explore the best Indian restaurants and cuisines near your location.Order now.

3. Www.mcafee.com/activate - McAfee antivirus is the software which creates a wall between the cyber threat and your device. It also monitors the network traffic.