dilluns, 11 de gener de 2021

Nova Informació Permís Paternitat

A partir d'aquest 1 de gener de 2021, el permís per paternitat s'amplia i passa a ser de 16 setmanes.

D’aquesta manera, s'equiparen els permisos dels dos progenitors (mare biològica i l'altra persona progenitora), que són amb el 100% del salari i de forma intransferible. És a dir, que un progenitor no pot cedir setmanes a l'altre.

A més, durant les sis primeres setmanes posteriors al part, els dos progenitors estaran de permís obligatori, de forma ininterrompuda i a jornada completa.

La resta del permís, es podrà gaudir en períodes setmanals, ja siguin a jornada sencera o parcial. És a dir, els progenitors poden decidir quan fer les altres 10 setmanes de permís que té cadascun, previ acord amb l'empresa, fins que l'infant compleixi 12 mesos.

Recordeu que cal comunicar-ho a l’empresa amb 15 dies d'antelació.

Amb aquest canvi, es vol contribuir a la responsabilitat dels dos progenitors en la cura de l'infant, avançar cap a la "igualtat real i efectiva" entre homes i dones i evitar les "discriminacions directes o indirectes per motius de sexe", segons consta al reial decret llei 6/2019, de mesures urgents per a la garantia de la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes en l'ocupació.

Aquest decret va ampliar el permís dels pares fins a 8 setmanes, que l’any 2020 van passar a ser 12 i, amb l'arribada de l'any nou, s'allarguen fins a 16.

1. Most Google Ads recommendations involve some form of account expansion. How does google make money whether through bid adjustments or keyword suggestions, many of these suggestions revolved around ensuring that advertisers don't "miss out" on showing their ads in front of an ideal target audience.

ResponSuprimeix
  2. I like what you guys are up too. Such intelligent work and reporting! Keep up the superb works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my website. for more information visit here: Mobile SEO Company in India

ResponSuprimeix
  3. There are many writing services boasting their academic writers to serve you with the research papers you need. Some offer you quality but they do not guarantee your work to be submitted before deadlines. Others offer you promises to have your work delivered on time but they do compromise on the quality of writings. Similarly some writing services charge students enormously. Each organization boasts its services and achievements on various platforms in particular on their websites. This makes students ponder that “What is the best website to buy research papers online?”