dijous, 18 de juny de 2020

Què pots fer si encara no has cobrat la prestació per desocupació?

CCOO ha posat en marxa una campanya d’informació i ajuda dirigida al personal treballador que està en un ERTO i que encara no ha cobrat la prestació d’atur, ho ha fet parcialment o té problemes per contactar amb el SEPE (Servei Públic d’Ocupació), per a resoldre una prestació per desocupació relacionada amb la crisi sanitària de la COVID.
Des de CCOO podem fer una gestió, interessant-nos pel teu cas per remetre-ho al SEPE. Tot i que, no està en les nostres mans resoldre en última instància la teva prestació, que és una potestat exclusiva del SEPE.

SI ENCARA NO HAS COBRAT LA PRESTACIÓ PER DESOCUPACIÓ:
  • Si estàs en un ERTO i no has cobrat el subsidi.
  • Si has demanat una altra prestació per la COVID-19, però no saps en quin estat es troba la teva sol·licitud des de CCOO traslladarem al SEPE la teva petició amb l’objectiu que la teva prestació d’atur es pugui resoldre al més aviat possible.
Des de CCOO, t’ajudem. Només has d’omplir el formulari que trobaràs a https://consulta.ccoo.cat i traslladarem al SEPE la teva petició amb l’objectiu que la teva prestació d’atur es pugui resoldre al més aviat possible.

Més informació a: www.ccoo.cat/coronavirus

1. The ultimate goal of online sociology research paper writing services is to provide Sociology Assignment Writing Services and sociology essay writing services since most sociology term paper writing service students lack time to complete their custom sociology coursework writing services.

2. Over the past few months, the importance of receiving unemployment benefits in time has been revealed. As mentioned by Dissertation Help Service, Some states perform worse than others when processing claims, and there is no specific estimate of how many Americans actually receive unemployment benefits.

3. To meet all requirements for joblessness benefits, you should be prepared, willing, capable, and accessible to begin working right away. On the off chance that you can't go in any way, shape or form, including disease or absence of childcare, at that point you can't get joblessness benefits. Do My Assignment.