divendres, 1 de maig de 2020

29/04/20 i 1r de Maig: informació darrers actes CCOO-Catalunya via telemàtica.

Aquests dies que estem vivint estan provocant que la nostra normalitat es vegi alterada. Evidentment, en l'àmbit laboral, també.
De fet, l’Assemblea Oberta que estava programada pel passat dimecres dia 29 d’abril, adreçada en especial a l’actiu sindical i a les delegades i delegats de CCOO-Catalunya, però oberta a tota l’afiliació i a la ciutadania en general, es va haver de portar a terme via telemàtica.
Aquesta assemblea virtual va tenir lloc de 12:00 h a 13:00 h, a la web de CCOO de Catalunya (www.ccoo.cat) i es va retransmetre via YouTube.
Presentada per Belén López (CCOO-Girona), va comptar amb les intervencions en directe de:
-sindicalistes de diferents sectors laborals.
-Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical.
-Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Qui va voler, hi va poder participar adreçant preguntes i comentaris a través del canal de conversa (xat).

Avui, Primer de Maig de 2020, ens trobem amb la mateixa situació.
Amb el hashtag #BonDia #1maig, la principal activitat pròpia de CCOO de Catalunya ha estat el llançament públicament a les 8:00 h del vídeo: “Hauran de comptar amb nosaltres”. Aquest, no és un vídeo de propaganda de CCOO, sinó del valor del treball i de la cura que reivindica la classe treballadora com a subjecte polític.
Entre les 11:00 h i les 13:00 h, s’ha dut a terme els contactes amb mitjans de comunicació de la CS CCOO, la CS CONC i les Unions Intercomarcals organitzades de manera unitària amb la UGT.
A les 13:30 h, s’han organitzat manifestacions de caràcter virtual (no presencials) conjuntes amb la UGT, en el marc d’una convocatòria confederal d’àmbit estatal.

Nosaltres, una vegada més, també hi hem participat:

Cap comentari:

Publica un comentari