dimecres, 20 de març de 2019

"EDUCACCIO": Revista de Política Educativa, nº 2.

Coincidint amb les jornades de l'escola inclusiva, ja tenim el número 2 de la revista "Educacció".

Aquesta vegada, des de la "Secció Sindical de CCOO de 7 i Tria" hi hem col·laborat, mitjançant un article molt interessant escrit pel nostre company Jordi Amate, que porta per títol:
"Història del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya".

Si voleu fer-ne una ullada, el link és:

Aquí teniu les primeres línies, per a que aneu fent boca:

1. Inici Tot i que el terme educació no formal és relativament recent, les primeres formes d'aquesta educació apareixen a Europa a finals del segle XIX, lligat al procés d'industrialització i les idees democràtiques. En els seus orígens, l'educació no formal es basava en l'educació d'adults, especialment en l'alfabetització.

L'any 1949, en la primera trobada internacional de la UNESCO, l'alfabetització a través de l'educació no formal apareixia com a una finalitat en sí mateixa. Posteriorment, l'oferta es va anar diversificant, fent-se més habitual l'educació permanent, l'educació transitòria i l'educació complementària.
A grans trets, i des d’un punt de vista generalitzant, l’evolució de l’educació en el Lleure a Catalunya ha estat com segueix:

(ara és quan heu d'anar al link , per a seguir llegint!!).

1. The significance of education is obviously shown in this Magazine, I could utilize it as a orientation in my assignment paper which I would be writing from the next month by the support of online assignment help experts in US. My major is history is the subject area of my assignment paper.

2. clciks bazaar is a leading web development company in India provides the best web development services and best in class content we have branches in website development company in mumbai , website designing company in Delhi .

3. So now the various segments in Dammam have access to termite extermination services, eliminating the anxiety that comes to their breath once you think about the risks and damages of this insect, all of this you will find only with the best termite control company in Dammam.
    شركة النجوم لمكافحة الحشرات
    شركة مكافحة حشرات بالطائف