divendres, 16 de novembre de 2018

16 de novembre de 2018: CCOO BLLAPAG organitza a Cornellà la jornada "Treball Digne, Drets i Lluita contra la Precarietat".

Avui, divendres 16 de novembre, CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf ha organitzat la jornada: "Treball Digne, Drets i Lluita contra la Precarietat".
L'acte s'ha portar a terme a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68).
Després de la presentació s'ha fet un debat sobre la “Contextualització de la precarietat des de la visió econòmica i jurídica”, amb les intervencions de Bruno Estrada (economista i director de Estudios y Programas de la Fundación 1º de Mayo de la CS de CCOO), i Paula Pejenaute (advocada i coordinadora del Gabinet Jurídic de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf).
Després s'ha fet una taula rodona amb experiències sindicals. Finalment, la cloenda d'aquest acte la fet en Josep Maria Romero (Secretari General de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf).
Es pot consultar el cartell a internet:

Val a dir que, la presentació de la primera part d'aquesta jornada ha estat realitzada per la Gema Rodríguez (Secretària d'Acció Sindical i lluita contra la precarietat de CCOO BLLAPAG i Presidenta del Comitè d'Empresa de 7 i Tria).
Altres delegades i delegats de la S.S. CCOO 7 i Tria també hi  hem estat presents.
Us deixem unes fotos.

1. Thanks for sharing such a great information with us. Your Post is very unique and all information is reliable for new readers. Keep it up in future, thanks for sharing such a useful post.
    buddhist pilgrimage tour cost

ResponSuprimeix
  2. Sociology Coursework Writing Services has become a significant challenge owing to the complexity of Sociology Assignment Writing Services and in other cases lack of time and knowledge needed to prepare Sociology Research Paper Writing Services.

ResponSuprimeix
  3. Among other courses, cultural studies coursework writing services has become popular since students seek Cultural Studies Writing Services and cultural studies essay writing services.