dijous, 26 de juliol de 2018

06/10/2018: Festa del Treball Digne.

Un any més, CCOO de Catalunya celebrarà una nova edició de la tradicional Festa del Treball Digne.
Serà el dissabte 6 d’octubre, a partir de les 11h., a la plaça de la Cultura de l’Hospitalet de Llobregat.
Es tracta d’una jornada festiva i reivindicativa que s'ha consolidat com un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya i que, enguany, coincidirà amb la Jornada Mundial pel Treball Digne, que es commemora el dia 7 d’octubre.
La Diada del Treball Digne disposarà de diferents espais lúdics, de food trucks, amb l’animació musical dels Xiula, d’un concert d’Hotel Cochambre i d’una paella multitudinària.

Així mateix, hi assistiran Unai Sordo i Javier Pacheco, secretaris generals de CCOO d’Espanya i Catalunya, respectivament.
A més, al Centre Cultural Bellvitge-Gornal,  també se celebraran debats, taules rodones i exposicions sobre temes d’actualitat com el futur de les pensions, els refugiats, etc.

Vinga, engresca't, fes la teva reserva i vine a gaudir d'aquest dia amb totes i tots nosaltres!!
T'hi esperem!!

Fes clic per veure el cartell de la Festa del Treball Digne

1. Wow! I really appreciate the post that you have written on this topic and made it so clear and understanding, it is a different really a topic and very fewer people can write in a manner that everything gets clear. Maharaja Express Rail

2. The Maharaja Express amazing. All the staff were amazing especially our butler, Jeet who was always 3 steps ahead of all our needs. All the daily tours were seamlessly planned and organized, attending to the individual needs to the guests. Truly an amazing experience that one needs to try once in your life!