divendres, 8 de juny de 2018

Actes Mesa Negociació "IV Conveni Lleure".

En la línia de compromís d'informar-vos del que s'està coent pel que fa referència a la negociació del "IV Conveni del Lleure", us adjuntem diversos documents.

Val a dir però que, aquestes actes oficials han estat redactades per la Patronal. No diem que el que es diu en elles sigui mentida. Pero, sí volem apuntar que, en línies generals, discrepem de la manera com presenten el redactat. Doncs, llegint alguna part de les actes de les dues primeres reunions, pot semblar que la distància que ens separa a la part sindical i a la part patronal no és gran.
Malaluradament, els punts de partida de cada part estan molt allunyats, i fins ara hem estat incapaços d'arribar a cap acord, degut (precisament) a aquest aspecte assenyalat.
De moment, no ens ho estan posant gens fàcil. Esperem que les properes reunions siguin més profitoses.

Us mantindrem informats/des.
Tot seguit, podeu llegir el contingut d'aquestes actes.

1. International Sea Cargo Agents in Delhi - List of international ocean freight services in Delhi and get international sea freight exporter shipping. Thanks you for sharing
    Logistic Company In Delhi

2. Thanks for sharing this blog, this blog is very helpful information for every one.
    Mobile app Development Company in Delhi

3. Okay, thank you guiding detailed informations impossible game

4. We are leading mobile app development company in Mumbai, Navi Mumbai, India. We provide a wide range of Android & iOS app development services at a cost-effective price.
    Mobile app development company in mumbai

5. إزالة وإعادة تركيب الأجهزة الكهربائية تنقلك شركة النقل إلى مهندسي وفنيي الجبيل بدرجة عالية من الخبرة والكفاءة من أجل تفكيك جميع أجهزتك وتنظيفها بشكل صحيح ومهني دون الإضرار بها لأننا حريصون دائمًا على تلبية رغبات عملائنا الكرام.
    شركة نقل عفش
    شركة نقل عفش من الرياض الى الاردن
    شركة نقل اثاث من الرياض الى الاردن
    شركة نقل عفش بابها

6. I’m not that much of a online reader to be honest but your site is really nice, I'll go ahead and bookmark your site to come back later on.
    factocert

7. Trucking Cube provides Transport Services, Moving Truck service, Rental Trucks service, etc at an affordable cost. Contact us if you need this kind of services.

Moving Trailer Rental
    Freight Company Cost
    Get cheap Moving Truck
    Freight Forwarding Quote

8. Thanks for sharing this knowledgeable blog with us, truly a great informative site. It is very helpful for us. Visit website Here: Web application development company.