dimarts, 29 de maig de 2018

Resultat EE.SS. Comitè Empresa 7 i Tria.

Una vegada finalitzades les votacions per escollir les delegades i els delegats que han de formar part del nou Comitè d’Empresa de 7 i Tria, divendres passat es va procedir a fer el recompte dels vots emesos. El resultat ha estat el següent:

-CCOO: 55% dels vots i 13 delegades i delegats (hem guanyat 2 respecte al resultat de les darreres eleccions).
-USOC: 33 % dels vots i 8 delegades i delegats (han perdut 2 respecte al resultat de les darreres eleccions).
-UGT: 10% dels vots i 2 delegades i delegats (es queden igual respecte al resultat de les darreres eleccions).
-Vots en blanc: 5% dels vots.

A més, us passem més dades relacionades amb aquestes votacions:
*La participació ha estat del 64,23% de les treballadores i treballadors de l’empresa.
*CCOO hem guanyat en les 6 rutes que havia planificades arreu del territori.

Ara, permeteu-nos diversos agraïments:
*En primer lloc, a tota la gent treballadora de l’empresa que ha participat en aquestes eleccions.
*En segon lloc, a tota la gent treballadora de l’empresa que ens ha fet confiança votant per la nostra candidatura. Moltes gràcies pel vostre suport!!

Per la nostra banda, volem que sapigueu que estem molt contents i orgullosos de la feina que al llarg d’aquests darrers 4 anys hem pogut portar a terme, continuant amb la línia de treball establerta des de les primeres eleccions que es van convocar per escollir el primer Comitè d’Empresa de 7 i Tria.

Dit això, només ens queda dir-vos que, tan bon punt estigui conformat el nou Comitè d’Empresa, des de CCOO continuarem treballant per intentar millorar la nostra feina, per intentar arribar allà on fins ara ens ha estat molt difícil i/o impossible, i per aconseguir que dintre de 4 anys sigueu més treballadores i treballadors les/els que dipositeu la vostra confiança en la nostra candidatura.

1. Thank you for sharing! I hope you will continue to have great articles like this to share with everyone!
    Mobile app development company in toronto

ResponSuprimeix
  2. The result of vote is really good. They are all talented and experienced people torrent sites

ResponSuprimeix
  3. لديها فريق متميز من العمال المدربين حول نقل الأثاث والأثاث في جميع المراحل مثل فك التشفير وتركيب الأثاث الذي يقوم به عامل متخصص في تخفيف الأمتعة بهدوء وحذر لضمان عدم خدش أو تلف أي قطعة أثاث ، شركة نقل عفش

ResponSuprimeix
  4. Appslure is a Brilliant mobile Application Development Company in Gurgaon. Our app developers team are expert in iOS, Android, iPhone
    Mobile app development company in gurgaon

ResponSuprimeix
  5. There are now purchased obtained reached this no . several exceptional difficulties the next. Surely worthwhile book-marking designed for after time for. 123movies

ResponSuprimeix
  6. Medical research paper help services have become very popular among medical coursework writing service seekers in need of Medical Research Paper Services and online medical research writing services.