dimecres, 8 de novembre de 2017

Què volem millorar del "III Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya?

Des de CCOO comencem un projecte de recull de propostes, per tal de millorar l'actual "Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya", que acabarà amb assemblees d'afiliades i afiliats per debatre i decidir entre totes i tots quines millores s'haurien d'incloure en el proper conveni.

Aquí trobareu l'enllaç que podeu compartir amb tots/es els i les companys/es del sector que considereu, tant per correu o per fer-lo circular per les xarxes.
Hem d'arribar al màxim de treballadores i treballadors del sector, per poder lluitar per un conveni a la nostra mida  bit.ly/PropostesConveni

Recordeu, donar les vostres idees, consideracions, aportacions i millores per a la propera negociació del "IV CONVENI DE LLEURE EDUCATIU I SOCIOCULTURAL DE CATALUNYA".

Ningú millor que els/les professionals del sector per saber quines mancances tenim en el conveni i quines millores ens agradaria tenir d'ara a endavant.

A continuació podeu omplir el formulari:

1 comentari:

1. My Assignment Services will help you in making the decisions as per your requirement. They will provide you with many benefits. The essays and assignments will have relevant information. No need to worry anymore. If your workload is piling up and has to submit your assignment in less time, then you can get Homework Help from My Assignment Services. This will help you in setting up your priorities.