dilluns, 2 d’octubre de 2017

La Taula per la Democràcia crida al conjunt de la societat catalana a mobilitzar-se.

Companyes i companys,

Les entitats integrants de la Taula per la Democràcia condemnem enèrgicament la violència exercida per part de les forces de seguretat de l'estat per intentar impedir el referèndum de l'1 d'octubre.

Les actuacions policials per desallotjar violentament els milers de persones que s'han aplegat en els col·legis de Catalunya i per requisar el material per a la votació són absolutament inadmissibles i són una violació de drets civils i polítics i de la convivència de la societat catalana. A hores d'ara ja portem més de 750 persones ferides.

La Taula per la Democràcia expressa la solidaritat i l'afecte a totes les persones ferides i desitja que es recuperin ben aviat, alhora que considerem que aquest fets mereixen una resposta contundent.

Constatem la vulneració dels drets fonamentals i les llibertats democràtiques que s'estan produint per part del Govern i els organismes de l'Estat.

Per tot això, fem una crida al conjunt de la ciutadania de Catalunya, en la seva pluralitat i diversitat, a la defensa d'un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l'autoritarisme, el respecte i no la intolerància. La unitat és la millor defensa de la democràcia.

Com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda durant el dia d'avui,

·  Convoquem a la ciutadania de Catalunya demà, dia 2, a les 12 hores, a concentrar-se davant de tots els centres de treball i davant dels ajuntaments. A Barcelona, també es farà concentració a la plaça Universitat.

·  Convoquem a tota la societat, patronals, empresaris/es, sindicats, treballadors/es, autònoms, entitats, institucions i tots i totes les ciutadanes de Catalunya a una ATURADA DE PAÍS el dimarts dia 3 d'octubre.

Fem una crida al conjunt de forces polítiques i socials de l'Estat Espanyol i d'Europa per a què facin tot allò que sigui necessari per garantir els drets fonamentals i les llibertats de la ciutadania de Catalunya.

Sortim al carrer, donem una resposta pacífica, contundent i democràtica. No tolerarem cap més agressió. Exigim la immediata retirada dels cossos policials.

ATUREM EL PAÍS

CATALUNYA, UN SOL POBLE

Federació d’Educació de CCOO de Catalunya

1 comentari:

1. My Assignment Services will help you in making the decisions as per your requirement. They will provide you with many benefits. The essays and assignments will have relevant information. No need to worry anymore. If your workload is piling up and has to submit your assignment in less time, then you can get Homework Help from My Assignment Services. This will help you in setting up your priorities.

ResponElimina