dijous, 15 de juny de 2017

14 de juny de 2017: manifestació "La Salut és un Dret".

Sota el lema "La Salut és un Dret i el volem exercir", ahir dimecres 14 de juny de 2017, la "Secció Sindical de CCOO de 7 i Tria" vam participar a la manifestació que va organitzar el Fòrum Social del Baix Llobregat (FSB).

Aquest Fòrum, com a aliança de les forces polítiques i socials de la comarca, a la que pertany CCOO del Baix Llobregat, sosté que la situació sanitària a la comarca es troba en una situació de precarietat, insuficiència en el seu finançament públic i amb un model allunyat d'un debat participat pel territori.

Entre d'altres, destaca el col·lapse dels serveis d'urgència, una atenció primària que pateix les retallades sent la base de tot el sistema, una atenció continuada sense personal específic assignat i uns CUAPs en situacions absolutament precàries i amb falta de dotació.

Per això el FSB proposa reestructurar tota l'atenció primària. Tambexigeix que el Baix Llobregat sigui una regió sanitària, que el Consell Comarcal pugui crear el Departament de Salut per desenvolupar polítiques actives d'àmbit comarcal i nous espais de debat, l'elaboració d'un pla de salut del Baix Llobregat amb la participació de la ciutadania i els professionals de la salut.

1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

ResponElimina
  3. In the wake of perusing your article I was stunned. I realise that you clarify it exceptionally well. What's more, I trust that different peruses will likewise encounter how I feel in the wake of perusing your article. buddha tour

ResponElimina
  4. This post is significantly easy to look at and perceive without neglecting any unpretentious segments. Great work! You finished certain time-tested focuses there
    Maharaja Express Holiday India

ResponElimina
  5. This post is significantly easy to look at and perceive without neglecting any unpretentious segments. Great work! You finished certain time-tested focuses there
    Maharaja Travel India

ResponElimina
  6. I am very Impressed to read this. This is the kind of manual that needs to be given and not the random misinformation that’s at the other blogs. Appreciate your sharing. Keep posting again.
    buddha travel and tour

ResponElimina
  7. Very informative post! There is a lot of information here that can help any business get started with a successful social networking campaign.

Litti Chokha in Gurgaon

ResponElimina
  8. You gave very good knowledge in this blog. Thanks for sharing. Very greatful work. thanks again.
    SEO Services in Delhi

ResponElimina
  9. Thanks for sharing this useful post. Great Work, Thanks Again.
    SEO Services in Gurgaon

ResponElimina
  10. Thanks for sharing this kind of useful information. Keep sharing like this.
    Luxury Cars Service in Delhi