dilluns, 16 de febrer de 2015

VALORACIÓ ASSEMBLEA INFORMATIVA TREBALLADORES I TREBALLADORS 7 I TRIA CONVENI HOSTALERIA

El passat dijous 12 de febrer, des de la “Secció Sindical de CCOO de 7 i Tria” vam convocar una assemblea informativa i participativa, oberta a les treballadores i treballadors d’Hostaleria, a la seu de CCOO (Via Laietana nº 16, 4ª planta, sala 46), amb el següent ordre del dia:
*L’empresa 7 i Tria imposa el canvi de conveni d'aplicació a tot el personal vinculat al “Conveni d'Hostaleria”, volent  passar tot el personal afectat al “Conveni de Col·lectivitats”.
*Recurs al TLC per part de la Secció Sindical de CCOO i situació actual.
*Torn obert i participatiu de propostes.

Amb l’assistència de diverses treballadores del sector d’Hostaleria, d’escoles de Barcelona i del Baix Llobregat, vam donar explicació de tots aquests punts esmentats amb anterioritat, quedant clares les propostes que aporta la Patronal del sector.
Seguidament, vam presentar les nostres propostes i vam donar resposta a tots els dubtes que aquells punts van generar. Tot el personal assistent a l’assemblea va posar de manifest el seu total rebuig al canvi de conveni d’Hostaleria a Col·lectivitats.
Per últim vam explicar que, el proper dimarts dia 17 de febrer tindrem una altra reunió amb l’empresa, on la “Secció Sindical de CCOO de 7 i Tria” presentarem les nostres propostes al respecte d’aquesta qüestió amb total voluntat negociadora, per tal d’arribar a un acord.

Des de CCOO tenim molt clar que els drets o es lluiten o es perden. Per això, continuarem treballant amb responsabilitat, com hem fet i fem sempre, defensant els drets de totes i tots els treballadors/es de la nostra empresa.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!!

“Secció Sindical CCOO 7 i Tria”

1 comentari: