dilluns, 24 de novembre de 2014

"Cal garantir l’accés de tots els infants i joves a les activitats d’educació en el lleure". Volem decidir x una Catalunya Social.

"Per una Catalunya que reconegui els drets socials de tots els ciutadans i ciutadanes del nostre país tornem a dur la nostra veu al carrer.
Les polítiques desenvolupades en els darrers temps pels governs d’Espanya i de la Generalitat de Catalunya han suposat un increment de les desigualtats socials incrementant el nombre de persones que viuen per sota el llindar de la pobresa o en risc d’exclusió social.

L’incipient estat del benestar construït a partir de les reivindicacions socials s’ha anat desmuntant amb una política de retallades i privatitzacions que han deteriorat els serveis públics i han qüestionat drets fonamentals com el dret a l’habitatge, el dret al treball digne, la sanitat o l’educació..."

Per a llegir el document sencer, fes clic a la imatge.

1. Drets nacionals i drets socials han d'anar de la ma...

2. clicks bazaar is one of the leading digital marketing agency in india and provides all digital marketing realated services and have branches in digital marketing agency in banglore ,digital marketing agency in chennai ,digital marketing agency in noida .