dimarts, 15 de maig de 2012

CCOO I UGT CONVOQUEN VAGA DE TOTA L’EDUCACIÓ A CATALUNYA EL DIA 22 DE MAIG

CCOO i UGT de Catalunya han convocat una vaga de tota l’educació el dia 22 de maig. Els col·lectius convocats són el personal docent i no docent de tots els centres públics, concertats i privats, personal PAS (administració i serveis), personal del lleure educatiu dels centres públics i privats, educació de 0-3 anys i universitats.
El divendres, 11 de maig, representants de tots dos sindicats han anat a registrar aquesta convocatòria de vaga al Departament de Treball de la Generalitat.
El motiu de la vaga és exigir la retirada del RDL 14/2012 del ministre Wert i impedir que es produeixen més retallades a l’educació de Catalunya.

1. I don’t know exactly what’s going on. I have a friend in Catalonia, he used to be a client when I was working in a content writing agency, and we later became friends. I will ask him what’s happening – because this doesn’t look good.

2. This doesn’t sound good. Though I am not that aware of the situation on ground in Catalonia, from what I have heard, it is bad. I am an essay writer US-based, so I am almost always busy with work and hence I have no time to follow the news. I will ask my friends if anyone is aware of the situation.

3. Coding is fun when doing to help people around you, I do help users of ecommerce websites by showing them their nearest stores to buy things from. wp store locator

4. Unfortunately, I don't know what's going on at all. During my time working at a content writing agency, I had an acquaintance in Catalonia who had been my client and became a close friend. As soon as I find out what's going on, I will ask him. visit their and shop horse tack